sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

Tää tauko on ollut yhtä sekoilua..

Morjens!

Pitkästä aikaan tänne kirjottelen, on päässyt vallan unohtumaan tän blogin päivittäminen. En jaksa edes kattoo milloin viimeeksi olen päivittänyt, mutta nyt tulee päivitys. Kuvia on järkyttävä määrä ni ladotaan niitä nyt sitten tähän.

http://www.facebook.com/tommimyller/ käykää tuolta katsomassa kuviani, en ole oikeasti niin ruma kuin noissa kuvissa näyttää haha :D

MULLA ON LOMA. Alkoi heinäkuun alussa ja suuntasinkin heti miesten vaahtobileiden jälkeen viime viikon lauantaina Imatralle. Landella on kivaa. Iloisesti meni 4 päivää humalassa eli Pe, La, Su ja Ma.. olo vielä perjantainakin, että koko jäkisjoukkue olis käynyt läpi ja näytin siltä. Hiukan turvonnut olen joo. Kuntosalia ja muuta liikuntaa, niin eiköhän lähde nesteet liikkeelle. Oli kyllä yhtä kuolemaa, ku käväisin torstaina salilla, en saanut henkeä, koska syöpäkääryleitäki tuli vedettyä ansiokkaasti tossa 4 päivän putkessa. Tipuin tuolilta, ajoin pyörällä jorpakkoon. Jalat mustelmilla.



Serkkuni Nadja.




NEVER AGAIN ajattelin tiistaina, mutta mites kävikään. Eilen olin DTM:ssä bilettämässä ja täytyy sanoa, että se baari on parhaat päivänsä nähnyt. Samat naamat, tylsä meno ja katkeria ihmisiä. En jaksa. Varmaan on baarinvaihto -operaatio tässä edessä. Tai sit rupeen absolutistiks. Kesällä on vaan aika vaikea olla juomatta, mutta ehkä pitää alkaa vetämään puistokännejä.

Mä olin Juhannuksena Tallinnassa. Matka ei nyt mennyt aivan kuin Strömsössä, mutta kivaa oli. Sammuin huoltoaseman pihalle ja mua tultiin herättelemään. Vastaukseksi sanoin, että miksi makaan siinä, että "otan aurinkoa". Ei tainnut mennä läpi, koska kello oli tosiaan 07:00 aamulla. Hotellihuone oli todella hieno, se oli sviitti tai no sinneppäin. Kylpylä oli ihana, altaat olisi saaneet olla vähän syvemmät, mutta kyl se meni. Ne saunat oli ihania, höyrysauna ja tavallinen. Siellä Myllerin Tommikin drinksua joi poreammeessa. Olin kuin Ariel.. tai no alkoholipöhnässä enemmänkin Ursula, liian pienissä uimashortseissa. Munat meinas musertua, joka kerta kun istui johonkin.

Menomatka ja sää oli hieno!
Tulomatka ja sää oli kuin morsian, eli märkä.

Käytiin jossain ihme keskiaikasessa ravintolassa syömässä Vanhassa Kaupungissa ja en ole ELÄISSÄNI syönyt niin paskaa ruokaa. Okei, liha oli hyvää ja mureeta, mutta ne lisukkeet: Lanttukukko ja jotain hiekkasekotusta. Saatiihan siinä pöydässä sitten vähän draamaakin aikaa ruoan ja muun suhteen, mutta huolet unohtuivat sitä mukaan, kun joi enemmän.

Tällä kolikolla sai shotin.

Oltiin Nimetassa sitten loppuyö ja oli kyllä kiva baari. Oli suomalaisiakin siellä ja mä vietinkin 5 tuntia röökikopissa sönköttäen englantia ja suomea sekaisin. Tutustuttiin yhteen tyttöön, joka oli suomalainen, mutta puhui viroa kuin natiivit. Jännä sattuma oli, että hän käy aina uimassa meidän hotellissa ja tyttö olikin ollut samaan aikaan meidän kanssa poreammeessa. Itseasiassa hän istui mun vieressä ja muisti, kun join vihreetä juomaa. Maailman on pieni.



Mutta tässä sekalaisia otoksia tästä tauon ajalta. Osa Imatralta, osa Tallinnasta ja osa Helsingistä.










Harvoin meillä on skumppaa palavereissa. Nikoa juhlittiin. Hän on nyt missi ja kuukauden työntekijä.



2 kommenttia: